۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست...

هيچ كس فكر نمي كند كه اين مردم به ظاهر خاموش چيزي از سياست بدانند و يا اصلا متوجه وخامت اوضاع اقتصادي بشوند . ولي اين مردمي كه من هر روز مي بينم به نتايج جالبي از جمهوري اسلامي رسيده اند و مي دانند كه روزهاي انقلاب قريب به اتفاق حرفها شعار بود و تمام وعده هايي كه از فرانسه مي آمد و باعث ازدحام آن خيل عظيم جمعيت در راه فرودگاه تا بهشت زهرا شد وعده هايي بود كه از سوي فردي با قدرت كاريزماتيك بالا داده مي شد تا يك حركت اصلاحي بزرگ به وقوع بپيوندد و يك كشور رو زير و رو كند
امروز تمام آن شعارها باد هوا شده و تنها مانده هزينه هاي سرسام آور زندگي براي همان مردم فريب خورده .
دارم از شعارهايي حرف مي زنم كه خبر از استفاده از نعمتهاي خدادادي و ثروتهاي ملي !!!!!!!! در اين كشور به صورت رايگان را مي داد.
حالا اينها كه از حرفهاي آن روز دفاع ميكنند و برنامه مي سازند و اخلاق و آبروي دلسوزان انقلاب را زير و رو مي كنند سانسور مي كنند شعارها و وعده هاي دروغين را و نقابي مي سازند بر صورت ديكتاتوري كه در بدو انقلاب نزديكترين فرد به خودش و مغز متفكر انقلاب اسلامي ايران را در مناسبات سياسي قرباني مي كند كسي كه به قول خودش از احمد آقا و بقيه به او نزديكتر بود.
اما امروز هر چيز بهانه اي مي شود براي پاره شدن گوشه اي ازاين نقاب كه سالهاست مترسكي را پشت خويش به عنوان جانشين آن مسافر فرانسه پنهان كرده است .
اما امروز مردم مي دانند و لي چون گرسنه اند نمي توانند فرياد سردهند و توي دهن اين دولت بزنند كه ما اينگونه زيستن نمي خواستيم كه جوان جوان به گلوله ي نظام شاهي سپرديم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در نظربازي ما بي خبران حيرانند